2 Aralık 2009 Çarşamba

Kokunu en çok saçlarımda bıraktın sevgili...
Sonra yüzümde...
Elimde...
Tenimde...
Ama en çok saçlarımda!
Burnuma yakın olsun diye
Savurduğumda sen kok diye
Toplamayayım diye...

Çok sevdin ve en çok kokunu saçlarımda bıraktın diye
kestirdim onları geçenlerde.
Bende sevdiğin şeylerin hepsini bedenimden söküp atmak istedim.

Suda izlerin kalsın istemedim.
Beynimden,
Kanımdan,
Organlarımdan çıkartmak hatta.

Dokunduğun her yerimi tek tek koparmak istiyorum şimdi.
Bedenimden.
Saçlarımdan,
Dudaklarımdan,
Düşüncelerimden...
Nasıl girdiysen içime,

Nasıl soktuysam seni...
Öyle git istiyorum...


Git,
Öl,
Bedenimden sökül!
Delir,
Deşil,
Çürü hatta!

Daha bugün "Bir mezarlığın kapısında bekçi olmak istiyorum, ölümünü görmek" diye yazdım..
Umdum...
Ölmeni umdum
Yok olmanı
Düşmeni kalkamamanı...
Nasıl yaktıysan canımı, canın yansın istedim

Yazıklandığım inan kendim değilim,
Sensin
Sen asla kendini törpüleyemezsin.
Böyle gelmişsin...
Yazık
Böyle de gideceksin...
Gittiğin yere kadar...

Hiç yorum yok: