5 Ağustos 2010 Perşembe


Adam dedi ki...
Korkularını karşılık benden ne istersin?

Kadın dedi ki...
Yüksekten korkarken, beni aşağıya iter misin?

~~~~~~~

Adam dedi ki...
Korkunu yenmen için kendimi aşağıya atsam. Beni izler misin?

Kadın dedi ki...
3 tane cevap aklımdan geçti.
1. si Eninde sonunda yüzleşmem gerekmeyecek mi? Yanımda güvendiğim birisi olursa ne ala.
2. si bununla kendim yüzleşmeyi tercih ederim.
3. sü hadi birlikte atlayalım o zaman.

~~~~~~~

Adam dedi ki...
 O zaman aşağıya atlayan adam üç kadını mı sevmiş olur?

Kadın dedi ki...
Evet... Kadın ve kadının içinde ki; ikiyüzlü kadın.
 

4 yorum:

hayatVEtavla dedi ki...

Bir ben var bende, benden içerüü.

Acıktım arkadaş ben yaw, kahvaltıya gidiyorum :) diyen hayatVEtavla.

Dipdipnot: epeydir başyapıt yok canımcım ne iş? Sahne değişiri(pozitif) unutmadık umarım.

Efsa dedi ki...

aaa işte aşklı meşkli hüzün barındırmayan şeyler yazıyorum bayadır. hala yaranamadım ya PES! :)

Elif Gizem dedi ki...

Yorumsuz... Yorumlanamayacak kadar güzel... Hele ki o ilk giriş diyaloğu...

Efsa dedi ki...

evet gerçek olamayacak kadar güzel gelmişti bana o.

gerçek değilmiş.


* elif mail adresin ne kuzum ulaşamadım cumadan beri.