24 Mart 2010 Çarşamba

Bir Kadının Aldatışı


Adam kısık sesiyle sadece -“neden ?” diyebildi
Ve kadın derecesi hiç düşmeyen bir tonla, tüm can acımışlığının verdiği oranda anlatmaya başladı.

Her şey ilk kez yalnızlığımı duyumsadığımda başladı.
Seninle konuşmak istediklerim,
sana söylemek istediklerim, hep boğazımda bir yarım kalmışlıkla tıkandı.
Biliyordum dinlesen anlayacaktın, anlatsam kurtulacaktım, ama dinlemeyi hep ret ettin.
Sana anlatacaklarım hep sıradan göründü gözüne.

Bilmiyorsun.
Karşındakinin susması dışında, birine kendini anlatmanın zorluğunu.
Yoktum gözünde, değersizdim senin için, öyle hissettiriyordun bana...
Bir bedende takılı kalmıştın sen, yokluğumu sadece bir yönde arıyordun.

Senelerce sığınmak istediğim yanlarım çoğaldı yanında.
Kapanmayan bir boşluk vardı içimde.
Çevremdekilerin farklı duygularıyla besleniyordum artık.
Adı bazen tutku oluyordu, bazen şımartılmak, bazense şefkat...
Bölük pörçük duygularla yaşamayı seviyordum.

Bilirdin bendeki bu halleri. Ama hiçbir şey demezdin.
Susardın.
Bu suskunluk anları; benim başkalarının sevgisine, ilgisine duyumsadığım hisleri bin kat artırıyordu. Anlamadın...
Ben konuştukça, sen karşılıksızdın, susmaya devam ettin.
Önceden suskunluklarımız bile anlamlı gelirdi.
Sonraki yıllarda ise sadece öfke hissettirdi bana.





Devam edecek...

4 yorum:

küfkedisi dedi ki...

Bir gün bir yazıma yazacak çok şey var demiştin ya efsa aynı şeyleri ben hissettim şimdi de. Bu konu için yazacak o kadar çok şeyim var ki.

Efsa dedi ki...

Evet hala aklımda o yazı. uygun bir anda maile dökülecek umarım.

ve bu yazı içinde ikinci bölümü bekle. bazı can alıcı kısımlar orada.

Bir kadın gözü ile aldatmayı anlatmaya çalıştım. Umarım başarabilmişimdir. Umarım kim kimi aldatmış anlatabilmişimdir.

b. dedi ki...

bir kadının aldanışını aldatışından ayıran o pamuk ipliği inceliğindeki çizgi nerde ne zaman yok oluyor bilmiyorum ama çok güzel anlatılmış bir hikaye bu. Önce ikincisini okumuştum, şimdi tam oldu.

hoşbuldum bu arada=)

Efsa dedi ki...

ipin koptuğu bir an oluyor herkes için.