29 Eylül 2009 Salı

Bence

zehirli olan tek çiçek

intikamdır.

4 yorum:

samkon dedi ki...

Ama çiçektir işte :) Önemli olan dikenini görebilmek ;)

efsa dedi ki...

Ben pek çiçekleri sevmem biliyormusun. Bişiy demiyim. Farkedemiyorum da...

wincih dedi ki...

İntikam çok leziz bir yemektir. Lütfen!:.. Hatta tadından yenmez aradan ne kadar uzun yıl geçti ise o kadar acı olur intikamınız unuttu sanar insan, ama asla unutmamışsınızdır. Ve o an o telefondaki sessizlik yada karşınızdaki surat ifadesi. İşte bu bir ömre bedel. :)

efsa dedi ki...

Aslında bu yazının bir davmı vardı da kırptım. orada kısaca unutmadığımı ve bunu bazen Allah a bırakıp gördüğümü, bazen çaktırmadan benim adıma başkasına yaptırdığımı yazdım. Hani şöyle bir dönüp baktım da ben hiç elimi bulaştırmamışım. hep başkasını kullanmışım. sonra da oturup izlemişim olanları.